ShareThis

onsdag 5. oktober 2011

bloggen min døde, men nå livet jeg den opp!

 Siden det var meningen at jeg skulle gjøre skolearbeid i dag fant jeg det for godt å ordne på denne bloggen min. jeg hadde nesten glemt at den eksisterte, men nå skal den få nytt liv. Jeg har planer om å bruke den aktivt som en slags loggføring underveis i master oppgaveskriving. Temaet jeg jobber med er fenomenet tid basert på diverse filosofers tanker om det. Men i all hovedsak vil det omhandle hurtighet og langsomhet i skapende arbeid.

Akkurat nå driver jeg å jobber meg igjennom et pilotprosjekt med stunts som går på selvportrettstegning med gitt tid. jeg har kommet meg igjennom den langsomme dagen som var et rent helvete. Å bruke lang tid på en tegning er ikke skapt for meg. Vitsen med dette lille prosjektet er å finne ut hva jeg eksakt skal gjøre i det skapende arbeidet. Ellers så leser jeg for tiden Truls Wyller sin bok "hva er tid" gitt ut fra universitetsforlaget. En enkel bok, lett å lese og god startbok for emnet. Men jeg blir ikke helt venner med Einstein så det stoppet litt opp her.

Mr. Smartypants!











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar