ShareThis

mandag 11. juni 2012

Pinterest

Etter oppdagelsen av nettstedet pinterest ble jeg fylt med inspirasjon og malelyst. Dette førte med seg ideen om å lage et moodboard for inspirasjon til eget skapende arbeid.

 http://pinterest.com/irisgull/mood-board/

Noen av bildene er fra kjente kunstnere som Marion Bolognesi og fantastiske Agnes- Cecilie.

  Marion Bolognesi.
 Jeg er fascinert over lettheten i Marion sine akvareller. Måten det er lagt lag på lag og samtidig ikke virker tyngende. Det er en teknikk jeg selv ønsker å beherske i mine arbeider med akvarell














Agnes - Cecilie
Bildene hennes kan ligne litt på mitt eget uttrykk i akvarell, men mens jeg føler jeg må ty til en kombinasjon av penn og akvarell i mine uttrykk bruker hun bare farger og får det til å se lekende lett ut i tillegg.













For videre eget arbeid gjorde jeg utvalg på fem bilder som jeg satte sammen til et eget moodboard igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar